Over ons

De Algemene Hengelaarsbond (AHB) Uitgeest is een hengelsportvereniging met ruim 450 leden.

De Kuil is ons belangrijkste en bekendste viswater en bovendien ons eigendom.

Vervolgens hebben we het visrecht van de Ziendervaart met de daaraan verbonden boezem- en sierwateren in de Koog en de Kleis, en het water in de Waldijk, alsmede de Dogsloot van de molen tot het meer.
Voorts hebben we een machtiging voor de Broekpolder, met de Binnenmeer, de Wijen Busch, het Vroonmeer en het Zwaansmeertje voor eigen leden en is het Uitgeestermeer via de Federatie MWN ingebracht in de Vispas.
Luchtfoto de Kuil

Luchtfoto van Uitgeest, met linksonder het populaire viswater De Kuil, eigendom van de AHB en prachtig gelegen in het sportcomplex van Uitgeest met de sportvelden, het zwembad en de tennishal, gemakkelijk te bereiken via de Geesterweg. Op de foto zijn ook andere viswateren te zien zoals de Ziendervaart, de Binnenmeer en het Uitgeestermeer.