Jeugdwedstrijden

Ook in 2016 organiseert de AHB Uitgeest weer jeugdviswedstrijden!
Ook zin om te vissen?
Maandag 23 mei 2016 is de aftrap van de allereerste jeugdviswedstrijd in 2016. We gaan vissen aan de Ziendervaart in Uitgeest en verzamelen om 18:30 uur bij het Huttenweekterrein.
Het startsein wordt om 18:45 uur gegeven. Volgens traditie fluit Pico het eindsignaal om 20:00 uur.
Wat moet je zelf meenemen?
Een hengel, aas, schepnet en een emmer van minimaal 10 liter om de gevangen vis te bewaren totdat ze geteld en gemeten zijn.
Aan de waterkant zijn een aantal ervaren viscoaches van de vereniging aanwezig om je te helpen als dat nodig is.
Hierna volgen er nog 3 wedstrijden op maandag 30 mei, 6 juni en de grote finale is op 13 juni 2016
De kosten bedragen € 4,= totaal voor alle wedstrijden. Voor jeugdleden met een JeugdVISpas van AHB Uitgeest is deelname gratis. Indien je geen JeugdVISpas hebt en je wilt graag aan de wedstrijden meedoen, dan ontvang je van de vereniging op de eerste wedstrijddag een JeugdVISpas (gratis). Iedereen heeft altijd prijs!
Je hoeft je van te voren niet aan te melden. We zien je graag op maandag 23 mei om 18:30 uur.